Tagi

, ,

Przepis znaleziony w książce „WOK. Proste przepisy na smaczne potrawy” z cyklu Biblioteka smakosza wydawnictwa Parragon. Wybór dość spontaniczny, bo tak naprawdę myślałam o zrobieniu czegoś zupełnie innego.

Od samego początku nie trzymałam się zbyt mocno przepisu – dałam więcej mięsa i papryki, ale mniej cukinii, a zamiast szalotek zwykłą cebulę (tyle, że cukrową), a sosu ostrygowego wlałam „na oko”. Nie bawiłam się w szukanie po sklepach miazgi kokosowej, bo nie miałam na to czasu. Wsypałam po prostu do smaku trochę wiórków kokosowych.

Jaki efekt? Całość smakuje dobrze, nie powiem, ale wyszła mi trochę zbyt pikantna i moje kubki smakowe nie zachwyciły się niestety tak, jakbym chciała. R. nie potwierdził, że danie jest ostre, ale on lubi chili, pieprz i czosnek w niemal każdych ilościach, więc nie jest obiektywny. ;) Następnym razem trochę wstrzymam się z przyprawami. Zrobiłam tego cały wok, ale już widzę, że starczy tego na maksymalnie dwa dni. Trochę szkoda, ale na szczęście przepis nie jest trudny, więc szybko będzie można go powtórzyć. :)

