Tagi

, , , , , ,

Nie, nie chodzi bynajmniej o pieczenie, ale pozostaniemy w klimacie świątecznym. :) Wprawdzie do Gwiazdki jeszcze trochę, ale nic nie stoi na przeszkodzie bym przypomniała zeszłoroczny jeszcze kurs rękodzieł, na które chodziłam dość regularnie razem z E. :) Poprzednio pisałam o robionych na tym kursie domowych mydełkach i kanzashi. Uczestniczyłam też jednak w kilku innych krótkich kursach, z których wyniosłam trochę zdjęć.

Piernikowe ludziki to inaczej miękkie ozdoby przeznaczone do wieszania na choinkę. Nic prostszego, prawda? Wystarczy kawałek materiału, który obrysujemy w odpowiedni kształt, wytniemy i zszyjemy, a następnie wypełnimy np. watą. Przyszywamy tasiemkę do wieszania i złożoną z kolorowej wstążki kokardę. Na koniec pozostaje narysować ludzikowi buzię i już mamy małego pluszaka, którego można powiesić na choince obok bombek. :) Mój wisiał w zeszłe święta i w te również zamierzam go wyciągnąć z pudełka z ozdobami. :)

