Tagi

, , , , , , , , , , , , ,

Zamość pojawił się w naszych planach zupełnie spontanicznie. Ponieważ jest nazywany “perłą renesansu” pomyślałam, że warto go zobaczyć. U mnie jest to zawsze krótka piłka – jak coś sobie wbiję do głowy, to zaczynam realizację. Zakupiłam nawet przewodnik, bo lubię dowiedzieć się czegoś ciekawego o miejscu, które zamierzam odwiedzić. :)

Szczegóły naszego wyjazdu opisałam już tutaj, teraz więc dorzucę przede wszystkim zdjęcia, których udało mi się trochę zrobić w trakcie tego weekendu. Gdyby nie pogoda w kratkę, to byłoby ich pewnie więcej, ale i tak jestem zadowolona z tego wypadu. Fotograficznie Zamość jest bardzo atrakcyjny i wbrew pozorom (bo to niby niewielkie miasto) jest tam naprawdę sporo do zobaczenia. Sama żałuję, że nie wszystko udało nam się obejrzeć i zwiedzić. To jednak, co widzieliśmy, bardzo nam się podobało. :)

