Tagi

, , , , , , , , , , ,

Byłam rzecz jasna na I Fotospacerze, więc nie mogłam sobie odmówić kolejnego. :) A imprez konkurencyjnych zaplanowanych na ten weekend było sporo. Postanowiłam jednak wyciągnąć na Fotospacer jeszcze Tatę – razem fotografowało nam się bardzo dobrze. :) Nie potrzebowałam testować żadnego aparatu, ale i tak załapaliśmy się na E-P3 (który jeszcze przed zakupem mojego PENa bardzo mnie kusił i był przez dłuższy czas na pierwszym miejscu listy moich zakupowych planów fotograficznych). Sprawdził się bardzo dobrze i nie ukrywam, że wyglądowo wciąż uważam go za cacuszko. :)

Fotospacer tak samo jak poprzedni organizowany był przez Tomasza Kulasa z DFV i portalu m43.eu oraz rzecz jasna firmę Olympus, która udostępniła sprzęt do testów (korpusy, obiektywy, akcesoria). Trasę przygotowały znane nam już z poprzedniego spotkania Agnieszka i Weronika z Warszawskiej Fabryki Spacerów. Przyznam, że ten Fotospacer podobał mi się nawet bardziej niż poprzednio – może dlatego, że odpowiada mi jego forma (chociaż fotografowaniu niekoniecznie sprzyjała duża liczba uczestników ;)). Same odwiedzane okolice były jednak wyjątkowe – mieszkam w Warszawie od urodzenia, a o wielu fascynujących miejscach (i ich historii!) nie miałam zielonego pojęcia.

Tym razem nie towarzyszyły nam modelki, ale omawialiśmy zastosowanie filtrów szarych i wydłużanie czasu ekspozycji, w użytku były więc statywy. Drugim tematem spotkania było wykonywanie panoram. Jak zawsze jednak trudno było zmieścić tak obszerne tematy w mocno ograniczonym czasie, ale najważniejsze kwestie zostały poruszone. :)

Warto jeszcze zajrzeć na FB do galerii uczestników Fotospaceru. :)

Acha – tym razem otrzymaliśmy urocze niebieskie czapki Olympusa. ;)

