Tagi

, , ,

I kto by pomyślał, że publikując wpis o mojej pierwszej owsiance z jabłkiem, przegapiłam coś takiego jak Światowy Dzień Owsianki obchodzony 10 października? ;) Przypadkiem dowiedziałam się o tym święcie ze strony magazynu “Kuchnia”. Niezależnie jednak od wszystkich świąt, owsianka zasmakowała mi i jako błyskawiczne śniadanie będzie się u mnie częściej pojawiać na stole.

Kocham jabłka miłością dozgonną, ale żeby mi się nie znudziły często sięgam po inne owoce. Tym razem postanowiłam dodać do owsianki śliwki, których kupiłam ostatnio sporo na moim bazarku. Płatki owsiane zalałam gorącym mlekiem i zostawiłam pod przykryciem na kilka minut, żeby nasiąkły i zmiękły. Dodałam do nich małą łyżeczkę miodu na osłodę i trochę orzechów laskowych. Nie za dużo składników, ale i tak królowały pyszne, słodko-kwaśne śliwki. :)

